Waarschuwing: JavaScript is uitgeschakeld in uw browser. Hierdoor kunt u mogelijk niet alle vragen in deze enquête beantwoorden. Controleer de instellingen van uw browser.

Klantentevredenheidsenquête 2024

Geachte klant,

 

Bij CAIROX BELGIUM komt de klantentevredenheid steeds op de 1ste plaats. Hierbij is de kwaliteit van onze organisatie en leveringen van uiterst belang. Uw mening en uw suggesties zijn voor ons een belangrijke input voor verbeteringsacties. Mogen wij daarom een 3-tal minuten van uw tijd vragen om deze beoordeling in te vullen. Dankzij uw informatie weten wij in hoeverre wij zijn tegemoet gekomen aan uw verwachtingen. 

 

Klantgegevens
(Deze vraag is verplicht)

Bedrijfsnaam:

(Deze vraag is verplicht)
Contactpersoon:

Email:

GSM:

Vragenlijst
Worden uw telefonische aanvragen snel en klantvriendelijk beantwoord?
Voldoet het gekregen technisch advies aan uw verwachtingen?
Worden uw prijsaanvragen tijdig en correct beantwoord?
Wordt u tijdig op de hoogte gebracht van de verwachte levertermijnen?
Bent u tevreden over de service van onze transporteur(s)?
Bent u tevreden over de service in uw afhaalfiliaal?
Bent u tevreden over de verpakking van onze leveringen?
Bent u tevreden over onze Dienst Naverkoop?
Hoe ervaart u de service van de CAIROX vertegenwoordiger in uw regio?
Bent u tevreden over onze webshop module?

NAN

Extra vragen. Gelieve het voor u passende vakje aan te vinken :

Zou u CAIROX BELGIUM aanraden aan uw collega’s?

Wat is voor u het belangrijkste?

Mocht u CAIROX BELGIUM een algemene score mogen geven, welke is deze dan?

Al uw extra opmerkingen zijn welkom !

Waarin kan CAIROX BELGIUM voor u nog verbeteren ?